Ημερολογιακό Αρχείο
< April 2024 >
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Μια μαύρη κωμωδία σε λευκό φόντο στο Θέατρο Βικτώρια!
Τρεις άντρες… Ποιοι άντρες; Τρεις φίλοι… Τρεις ιστορίες… Τρεις ή μία; 
 
 
Ο Αργύρης ήθελε να γίνει ψυχολόγος αλλά κατέληξε γεωπόνος ενώ τώρα δουλεύει στο μαγαζί της πεθεράς του πουλώντας κιλότες. Το Κριστινάκι, η μέλλουσα γυναίκα του, το έσκασε... Κατά τα άλλα, καλά. 
Ο Αλέξανδρος είναι πολιτικός μηχανικός αλλά λόγω της κρίσης δεν έχει και πολλά να κάνει. Η γυναίκα του είναι έγκυος κι επειδή δεν μπορεί να ελέγξει τα νεύρα της, επέστρεψε στους γονείς της για να βρει την πολυπόθητη ηρεμία. Κατά τα άλλα, καλά. 
Ο Άδωνις ως οδοντίατρος, προτιμά να μην βγάζει τα δόντια των πελατών του αλλά βγάζει 200.000 ευρώ από την τσέπη του για να αγοράσει έναν ζωγραφικό πίνακα και αδειάζει το οδοντιατρείο του από έπιπλα για να ακολουθήσει τον μινιμαλισμό. Κατά τα άλλα, καλά.
 
Στην Ελλάδα της κρίσης, μια παρέα αντρών σκαλίζει όλο το παρελθόν και το παρόν της, μέσα από το χιούμορ και τις αναμνήσεις τους για να καταλήξουν πως η ζωή είναι tabula rasa. Ανακαλύπτουν οτι έχουν στα χέρια τους και το λευκό χαρτί και το μολύβι για να ζωγραφίσουν τη ζωή τους όπως τη θέλουν.
 
Το έργο διαπραγματεύεται με χιούμορ τις ανθρώπινες σχέσεις και πώς αυτές διαμορφώνουν τη ζωή μας.
 
Ένα έργο για την αντρική φιλία κι ένας ύμνος για τη δύναμη του ανθρώπου, όπου ο θεατής δεν θα είναι αμέτοχος αλλά πολλές φορές θα είναι ο τέταρτος ηθοποιός.
 
Δείτε τους, αφουγκραστείτε τους, γελάστε και ταξιδέψτε στη μαγεία της ζωής μέσα από μια ματιά που θα σας εκπλήξει!
 
Παίζουν: Ηλίας Αλεξάνδρου, Γιάννης Δρίτσας, Δημήτρης Λιακόπουλος 
Σκηνοθεσία: Κώστας Κωστόπουλος 
Κείμενο: Αργύρης Lylin Στραβελάκης 
Βοηθός Σκηνοθέτη: Χρίστος Αναγνωστόπουλος 
Φωτισμοί: Άκης Αποστολίδης 
Σκηνογράφος: Τζώρτζια Χόνδρου 
Ενδυματολόγος: Γιούλη Καλημέρη 
 
Ημέρες Παραστάσεων: Πέμπτη – Παρασκευή στις 21.00 
Σάββατο στις 19.00 & 21.30, Κυριακή στις 19.00 
Τιμή εισιτηρίου: 3€ ( άνεργοι), 9€ (φοιτητές – συνταξιούχοι), 18€
 
 
 
 
 
Για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων
 
Ο Αλέξης Γεωργούλης και η Φανή Γεωργακοπούλου από τις 31 Ιανουαρίου στο θέατρο Ράδιο Σίτυ (Βασ.Όλγας  & Παρασκευοπούλου, τηλ. 2310 819 153) σε μια παράσταση που «Από την πρώτη στιγμή» θα σας κάνει να την αγαπήσετε.  
Ο Αλέξης Γεωργούλης επιστρέφει και πάλι στο θεατρικό σανίδι με την κωμωδία «Από την πρώτη στιγμή», έχοντας στο πλευρό του την νεαρή αριστούχο απόφοιτη του υπουργείου πολιτισμού και του Αριστοτελείου Φανή Γεωργακοπούλου. Μετά την επιτυχημένη καλοκαιρινή περιοδεία της ερωτικής κομεντί «Από την πρώτη στιγμή», ο Αλέξης ερμηνεύει και πάλι το ρόλο του Φίλιππου Πετρόπουλου, ενός συγγραφέα, που πιάνεται, αυτή τη φορά, στα ερωτικά δίχτυα, της  Νάντιας Γερασιμίδου, ενός μοντέλου μεσαίας κατηγορίας που ερμηνεύει μοναδικά η  Φανή Γεωργακοπούλου.  Ο Φίλιππος και η Νάντια μπλέκονται σε μια ερωτική περιπέτεια με πολλές ανατροπές, στιγμές γέλιου, τρέλας αλλά και έρωτα. 
Η σκηνή του θεάτρου Ράδιο Σίτυ μετατρέπεται από τις 31 Ιανουαρίου, σε ένα διαμέρισμα, στο οποίο εξελίσσεται η περίεργη αυτή ιστορία αγάπης. Η Νάντια Γερασιμίδου, με όνειρο κάποια στιγμή να αφήσει το μόντελινγκ και να γίνει αναγνωρίσιμη ηθοποιός, εγκλωβίζεται στο σπίτι του φαντασμένου και πολύ μέτριου συγγραφέα, Φίλιππου Πετρόπουλου. Το διαμέρισμα του Φίλιππου μετατρέπεται σε ένα ερωτικό πεδίο μάχης και μια ξεκαρδιστική ρομαντική ιστορία ξεκινάει. Από την πρώτη στιγμή οι δύο πλευρές υποκύπτουν στον πειρασμό και στο όνομα του έρωτα αναθεωρούν την άποψη που έχουν για τη ζωή... Αναπάντεχες επαφές, αμήχανες και κωμικές καταστάσεις φέρνουν τους εκ διαμέτρου αντίθετους χαρακτήρες σε απόσταση αναπνοής... Και  εκεί όλα μπορούν να συμβούν… Στην κυριολεξία «Από την πρώτη στιγμή». 
 
       
Σκηνοθεσία :    Αλέξης Γεωργούλης 
Ερμηνεύουν :   Αλέξης Γεωργούλης-  Φανή Γεωργακοπούλου
Σκηνικά-Κοστούμια :   Ελένη Στρούλια - Ζαϊρα Φαληρέα
Σχεδιασμός φωτισμών :  Σαράντος Ζουρντός
Επιμέλεια κίνησης:  Κυριάκος Κοσμίδης
Πρωτότυπη μουσική σύνθεση, ενορχήστρωση, διασκευή και επιμέλεια μουσικών θεμάτων : Γιώργος Χατζής
Βοηθός Σκηνοθέτη :  Φανή Γεωργακοπούλου
Βοηθός Σκηνογράφου :  Μαρκέλα Δερβετζή
 
 
Ημέρες Παραστάσεων
Τετάρτη - Πέμπτη -  Παρασκευή –  Σάββατο : 21.00    Κυριακή: 20.00
Τιμές εισιτηρίων : Κανονικό 15 ευρώ, Φ
 
12 Φεβρουαρίου – 23 Φεβρουαρίου 2014
Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης
 
 
CATS! Το μυθικό μιούζικαλ και ένα από τα μεγαλύτερα όλων των εποχών, η παράσταση που εδώ και τριάντα χρόνια έχει σπάσει κάθε ρεκόρ σε όλον τον κόσμο, έρχεται στην Ελλάδα το 2014. 
Το CATS, δημιουργία του κορυφαίου συνθέτη Andrew Lloyd Weber, είναι η πιο εκρηκτική συνάντηση μουσικής, χορού, τραγουδιού και ποίησης στην ιστορία του μιούζικαλ. Παιχνιδιάρικο, αστείο, τρυφερό και πέρα για πέρα απολαυστικό, το CATS αναδείχτηκε ως το απόλυτο θεατρικό φαινόμενο: απ’ την πρεμιέρα του το 1981 ως σήμερα, αποθεώθηκε από 50.000.000 θεατές σε 26 χώρες και 300 πόλεις σε όλον τον κόσμο. Η κριτική ύμνησε την παράσταση και την τίμησε, μεταξύ άλλων, με επτά βραβεία Tony, δύο βραβεία Laurence Olivier και δύο βραβεία Grammy, ενώ το περίφημο τραγούδι Memory, έχει ηχογραφηθεί από τους σπουδαιότερους ερμηνευτές του 20ού αιώνα! Το CATS πρωτοπαρουσιάστηκε το 1981 στο West End του Λονδίνου, όπου και παιζόταν ασταμάτητα επί 21 χρόνια! Το 1982 μεταφέρθηκε στο Broadway και συνέχισε με αμείωτη επιτυχία για 18 χρόνια, ως το 2000. 
Στην ασύλληπτη επιτυχία του CATS, πέρα από την εμπνευσμένη καθοδήγηση του σπουδαίου σκηνοθέτη (καλλιτεχνικού διευθυντή της Royal Shakespeare Company και του Royal National Theater) Trevor Nunn, συνέβαλαν και οι πρωτοποριακές, γεμάτες δυναμισμό χορογραφίες της Gillian Lynne, η οποία τιμήθηκε γι’ αυτή τη δουλειά της με το βραβείο Laurence Olivier –την αντίστοιχη βρετανική διάκριση του Tony.
Πίσω από αυτήν την εξαιρετική παράσταση με το εκπληκτικό καστ και το υψηλό επίπεδο παραγωγής που θα απολαύσουμε στην ευρωπαϊκή της περιοδεία το 2014, βρίσκεται η φημισμένη λονδρέζικη εταιρεία David Ian Productions. Με μεγάλη εμπειρία και ένα εντυπωσιακό πορτφόλιο παραστάσεων (έχει ανεβάσει, μεταξύ άλλων, στο West End, το Broadway και σε περιοδείες ανά τον κόσμο, τις πολύ επιτυχημένες παραγωγές Singin’ in the Rain, Chicago, Grease, The Producers, Starlight Express, My Fair Lady, Evita, West Side Story, Jesus Christ Superstar, Rocky Horror Show, Saturday Night Fever), η David Ian Productions κατέχει ηγετική θέση στο χώρο του θεάματος παγκοσμίως. Αυτή την περίοδο η David Ian Productions παρουσιάζει τις παραγωγές CATS, The Bodyguard, Priscilla Queen of the Desert και Ghost the Musical. 
 
 
 
Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ
Η υπόθεση του θεατρικού μιούζικαλ CATS είναι βασισμένη σε μια ποιητική συλλογή του T.S. Eliot. Το εκπληκτικό σκηνικό είναι ένας πελώριος σκουπιδότοπος, όπου μαζεύονται οι Jellicle Cats για να παίξουν. Είναι η νύχτα του καθιερωμένου ετήσιου χορού των Jellicle Cats και o αρχηγός τους, ο γερο-Deuteronomy θα ανακοινώσει το όνομα της γάτας που θα ξαναγεννηθεί και θα ζήσει μια νέα ζωή στο Heavyside Layer. Η ανακοίνωση θα γίνει ακριβώς πριν από την αυγή. Όσο περιμένουν, οι γάτες διασκεδάζουν (και εμείς μαζί τους) διηγούμενες παλιές ιστορίες για τις πιο διάσημες και δημοφιλείς γάτες της ράτσας τους. Κι εμείς τις παρακολουθούμε καθώς περιμένουν να έρθει η αυγή και ο γερο- Deuteronomy να ανακοινώσει το όνομα…
 
ΤΑ ΡΕΚΟΡ ΤΟΥ CATS 
 ΓΕΓΟΝΟΤΑ & ΑΡΙΘΜΟΙ
Σήμερα, με τον ιλιγγιώδη αριθμό των 8.949 παραστάσεων στο Λονδίνο (Πρώτη πρεμιέρα στο Λονδίνο στις 11 Μαΐου 1981 στο New London Theatre) , το CATS είναι η τέταρτη πιο επιτυχημένη παράσταση στην ιστορία του West End όσον αφορά στον αριθμό παραστάσεων, ενώ με 7.485 παραστάσεις (Πρεμιέρα στις 7 Οκτωβρίου 1982 στο Winter Garden Theatre του Broadway) είναι η δεύτερη πιο επιτυχημένη παραγωγή στην ιστορία του Broadway (πίσω μόνο από το Φάντασμα της Όπερας –πάλι του Andrew Lloyd Webber). Το CATS παραμένει η παράσταση με τη μεγαλύτερη σε διάρκεια περιοδεία στις ΗΠΑ –ένα ακόμα ακαταμάχητο ρεκόρ.
Συνολικά, υπολογίζεται ότι οι εισπράξεις των εισιτηρίων του CATS από το 1981 ως σήμερα ξεπερνούν το ένα δισεκατομμύριο ευρώ!
Ακόμα:
•Το CATS έχει μεταφραστεί σε 14 γλώσσες, μεταξύ των οποίων Γερμανικά (τρεις ξεχωριστές μεταφράσεις για Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία), Ούγγρικα, Νορβηγικά, Φινλανδικά, Ολλανδικά, Σουηδικά, Γαλλικά, Ιταλικά, Ιαπωνικά και Ισπανικά (δύο ξεχωριστές μεταφράσεις για το Μεξικό και την Αργεντινή): με περισσότερες από 40 παραγωγές, ανάμεσα στις οποίες η Big Top tour στην Αυστραλία.
•Το εκπληκτικό σκηνικό απεικονίζει έναν σκουπιδότοπο, μεγέθους τριπλάσιου του πραγματικού με 1.500 διαφορετικά αντικείμενα. 
•H ορχήστρα που παίζει live τα τραγούδια της παράστασης βρίσκεται πάντα πίσω από τη σκηνή σε όλα τα ανεβάσματα του CATS -είτε στο Broadway, είτε στο West End, είτε σε περιοδείες ανά τον κόσμο- και όχι στο πιτ της ορχήστρας όπως συνηθίζεται στα musical. Αυτό οφείλεται στον Andrew Lloyd Webber που ήθελε οι θεατές να βλέπουν στη σκηνή μόνο «γάτες»! Το καστ όμως έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί και να συγχρονίζεται με την ορχήστρα μέσω ειδικών εγκατεστημένων οθονών και μόνιτορ, που είναι ορατά σε όσους βρίσκονται πάνω στη σκηνή. 
 
CATS - ΒΡΑΒΕΙΑ
1981 Βραβεία Laurence Olivier στις κατηγορίες:
Μιούζικαλ της Χρονιάς
Καλύτερη Επίδοση της Χρονιάς στο Μιούζικαλ (Gillian Lynne)
 
1981 Βραβείο Evening Standard:
Καλύτερο Μιούζικαλ
 
1983 Βραβεία Tony στις κατηγορίες:
Καλύτερο Μιούζικαλ
Καλύτερο Βιβλίο
Best Score
Καλύτερος Σκηνοθέτης (Trevor Nunn)
Καλύτερος Δεύτερος Γυναικείος Ρόλος σε Μιούζικαλ (Betty Buckley)
Καλύτερα Κοστούμια (John Napier)
Καλύτερος Φωτισμός (David Hersey)
 
1983 Βραβεία Drama στις κατηγορίες:
Καλύτερη Μουσική
Καλύτερα Κοστούμια
Καλύτερος Φωτισμός
 
Βραβείο Ένωσης Κριτικών Νέας Υόρκης (New York Outer Critics’ Circle):
Καλύτερο Μιούζικαλ
 
Γαλλικό Βραβείο Moliere:
Καλύτερο Μιούζικαλ
Καναδικά Βραβεία Dora Mavor Moore:
7 Βραβεία, συμπεριλαμβανομένου εκείνου για το Καλύτερο Μιούζικαλ
Ιαπωνικά βραβεία:
7 βραβεία
 
 
 
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΤΕΤΑΡΤΗ  12 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ                          9.00 ΜΜ
ΠΕΜΠΤΗ 13 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ                           9.00 ΜΜ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ                      9.00 ΜΜ  
ΣΑΒΒΑΤΟ 15 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ    4.30 ΜΜ  & 9.00 ΜΜ
ΚΥΡΙΑΚΗ 16 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ     4.30 ΜΜ  & 9.00 ΜΜ
ΔΕΥΤΕΡΑ 17 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ                           9.00 ΜΜ
ΤΕΤΑΡΤΗ  19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ    4.30 ΜΜ  &  9.00 ΜΜ
ΠΕΜΠΤΗ 20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ                            9.00 ΜΜ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ                      9.00 ΜΜ  
ΣΑΒΒΑΤΟ 22 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ    4.30 ΜΜ  & 9.00 ΜΜ
ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ     4.30 ΜΜ  & 9.00 ΜΜ
 
ΤΙΜΕΣ  ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ :  
Α ΖΩΝΗ : 70 € κανονικό ,  45 € σπουδαστικό - άνεργοι
Β ΖΩΝΗ : 60 € κανονικό,   40 € σπουδαστικό - άνεργοι
Γ ΖΩΝΗ : 50 € κανονικό,   35  €  σπουδαστικό - άνεργοι
Δ ΖΩΝΗ : 35 € κανονικό,  25 € σπουδαστικό – άνεργοι
Ε ΖΩΝΗ : 20 € κανονικό,  15 € σπουδαστικό - άνεργοι
 
 
 
      
 
 
 
 
Από 12/1/14 και κάθε Κυριακή στις 8μμ., στο "Θέατρο της Ημέρας".
Από 8/2/14 και μετά, θα προστεθούν παραστάσεις και κάθε Σάββατο 9μμ.
 
 
Σημείωμα του σκηνοθέτη Βασίλη Ασλανίδη
 
Γιατί άλλη μια φορά ο «Γκοντό»;
 
Πριν ξεκινήσουμε τη δεκαεξάμηνη περίπου διαδικασία που προηγήθηκε της παράστασης, αναρωτηθήκαμε γιατί θα πρέπει ν’ ανέβει για άλλη μια φορά ο «Γκοντό» σε Αθηναϊκή σκηνή. Οι απαντήσεις μας ήταν λιγότερες από τις ερωτήσεις και σκεφθήκαμε να τις αναζητήσουμε. Που να φανταστούμε τότε ότι ψάχνοντας ένα «έργο ζωής», παθαίνεις ότι παθαίνεις και με την ίδια τη ζωή: επιβιώνεις ρωτώντας. Όσο πιο δύσκολες οι συνθήκες, τόσο πιο πολλές οι απορίες, τόσο πιο επίκαιρο το έργο. 
Φυσικά καμία εσωτερική ανάγκη αναζήτησης δε μπορεί να αρκείται σε αλλαγή της «φόρμας σερβιρίσματος» μιας παράστασης. Δυστυχώς, πολλές φορές προσεγγίζονται θεατρικά έργα, χωρίς καμία πρόθεση βαθύτερης έρευνας. Με άλλα λόγια, μας στενοχωρεί όταν το καινούργιο δεν είναι τίποτα άλλο από «φορμαλιστική» προ(σ)βολή του συγγραφέα και του έργου του. Η εντυπωσιοθηρία της «τηλεοπτικής εποχής» μας, δε θέλουμε να αγγίζει το θέατρο. Ένα θεατρικό έργο, όπως και κάθε έργο τέχνης, δεν έγινε διαχρονικό, επειδή κάποιες παραστάσεις του είχαν «πρωτότυπα» και «πολύχρωμα» λαμπιόνια επίδειξης των συντελεστών του.
Ο «Γκοντό», μπορεί να έχει ερμηνευθεί με πολλούς τρόπους, ίσως και με όλους τους τρόπους, σε όλο τον κόσμο, αλλά ένα μεγαλειώδες έργο, πάντα σου δίνει τη δυνατότητα να βρεις και νέα μονοπάτια, ακόμα και αν «ξαναανακαλύπτεις την Αμερική». Και η δική μας προσέγγιση είναι τόσο καινούργια, όσο καινούργια είναι και η πραγματικότητα της κάθε μέρας που ζητάει λύσεις. Όλοι, ηθοποιοί και συντελεστές, βρίσκαμε «λόγο ύπαρξης» ξεκλειδώνοντας λέξη – λέξη την «ανυπαρξία» των ηρώων του Μπέκετ.
Ο Γκοντό, που πολλούς έχει απασχολήσει για την ταυτότητά του, έχει μικρή σημασία για μας. Το έργο θα μπορούσε να λέγεται απλά «Περιμένοντας…». Οι ήρωες, θα μπορούσαν να είναι τέσσερεις άνθρωποι, όπως θα μπορούσαν να είναι και τέσσερεις πλευρές του ίδιου ανθρώπου. Ο Εστραγκόν φέρει το «γήινο» στοιχείο, την παρόρμηση, το συναίσθημα, την κίνηση του σώματος και ο Βλαντιμίρ το «θεϊκό», το πνευματικό, τη λογική, την εσωτερική περιπλάνηση. Το δίδυμο Πότζο – Λάκυ μεταφέρει την αδιαίρετη συνύπαρξη αφέντη – δούλου, εκμεταλλευτή – εκμεταλλευόμενου, μέσα από την κάθε μορφής βία, που είναι το προαπαιτούμενο για την επικράτηση της «δύναμης». Ίσως μπορούμε να βρούμε και παράλληλες πορείες των ηρώων. Να βρούμε σημεία ταύτισης του «πνευματικού» Βλαντιμίρ με τον «υποδουλωμένο» Λάκυ, καθώς και του «συναισθηματικού – παρορμητικού» Εστραγκόν με τον «αφέντη» Πότζο. Τότε διαπιστώνουμε ότι σε μια άλλη ζωή (προηγούμενη ή επόμενη δεν έχει σημασία), το πνεύμα, υποταγμένο στις ανάγκες της ύλης για επιβίωση, στειρώνεται και εκφράζεται με λέξεις ασύνδετες και κινήσεις χωρίς νόημα. Στη δεύτερη πράξη, σε πιο προχωρημένο στάδιο, όταν η εξουσία εμφανίζεται τυφλή, έχει αφαιρεθεί και η τελευταία μορφή έκφρασης της ανθρώπινης σκέψης. Και όλα αυτά συμβαίνουν στον «μη χρόνο», με «περιπλανώμενη» μνήμη, μέσα σε ένα απαξιωμένο τοπίο, στο οποίο οι επισκέπτες του είναι ορατοί από τους παρόντες, μόνο όταν μπαίνουν στη σκηνή. Η αρχή και το τέλος, η νύχτα και η μέρα, η ζωή και ο θάνατος βρίσκονται σε μια συνεχή σκυταλοδρομία, που κανείς δε γνωρίζει ποιος την ξεκίνησε. Το μόνο που εισβάλλει σ’ αυτό τον κόσμο, είναι η ελπίδα που φέρνει το παιδί, μια ελπίδα επώδυνη όσο μένει ανεκπλήρωτη.
Τα κομμάτια που συνθέτουν την παράσταση είναι μυριάδες, πολύ περισσότερα από τις λέξεις του έργου, αφήνοντας το θεατή ελεύθερο να «λάβει» αυτό που τον αγγίζει περισσότερο. Ψάχνοντας, όλους αυτούς τους μήνες, αυτά τα συνθετικά κομμάτια, φθάσαμε στο γαλλικό πρωτότυπο κείμενο, αλλά και τη μετάφρασή που έκανε ο ίδιος ο Μπέκετ στα αγγλικά. Αρκετές διαφορετικές εκφράσεις, αλλά όλες είχαν κάτι κοινό: τις εμπειρίες του ίδιου του συγγραφέα. Εμπειρίες που του υπαγόρευσαν να εκφραστεί με αυτό τον κορυφαίο τρόπο.
 
 
 
Σκηνοθεσία: Βασίλης Ασλανίδης
Σκηνικά-κοστούμια: Γκέντση Ρούτσης
Φωτισμοί: Γιώργος Σηφάκης
 
Παίζουν (με αλφαβητική σειρά): 
Γεράσιμος Αρτελάρης (Πότζο)
Φώτης Καλιώρας (παιδί)
Νίκος Κουτζάς (Λάκυ)
Πάρις Παπαβασιλείου (Εστραγκόν)
Σταύρος Τριχιάς (Βλαδίμηρος)
 
 
 Γενική είσοδος: 10€   
 
 
 
 
 
 
 
Από τις 28 Φεβρουαρίου 2014 στο θέατρο της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών 
 
 
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει για πρώτη φορά στην ιστορία του το έργο του Θόρντον Ουάιλντερ «Η μικρή μας πόλη», σε σκηνοθεσία Γιάννη Βούρου, στο θέατρο της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών. 
 
 
Λίγα λόγια για το έργο
Μέσα από τη σχέση δύο παιδιών, της Έμιλι και του Τζωρτζ, ο Ουάιλντερ καταγράφει την καθημερινή ζωή σε μια μικρή αμερικανική κοινότητα. Ξημερώματα και νύχτες, έρωτες και γάμοι, γειτονιές και παρέες και βόλτες στο φεγγαρόφωτο αποτελούν κάποιες από τις μικρές ή  μεγάλες στιγμές των ηρώων αυτής της πόλης, που θα μπορούσε να είναι οποιαδήποτε πόλη σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Το πολυβραβευμένο έργο του Ουάιλντερ, δεν είναι μόνο «μια προσπάθεια να αποτιμηθεί το ανεκτίμητο και των πιο μικρών συμβάντων της καθημερινής μας ζωής», όπως έχει δηλώσει ο ίδιος ο συγγραφέας, αλλά αγγίζει με ευαισθησία και τρυφερότητα την πεμπτουσία της Ζωής. Καθημερινές, σημαντικές ή  ασήμαντες στιγμές που ο Χρόνος σβήνει από τη μνήμη με το πέρασμά του φωτίζονται αριστουργηματικά για να αναδείξουν τη μαγεία που κρύβεται πίσω από όλα όσα καθόρισαν σε μικρό ή μεγάλο βαθμό την πορεία και το μέλλον της ανθρώπινης ύπαρξης. Η Μικρή μας πόλη ανεβαίνει για πρώτη φορά στο ΚΘΒΕ.
 
 
Μετάφραση: Σταμάτης Φασουλής
Σκηνοθεσία – Δραματουργική Επεξεργασία: Γιάννης Βούρος
Σκηνικά-κοστούμια: Αλεξάνδρα Μπουσουλέγκα- Ράνια Υφαντίδου
Μουσική σύνθεση-μουσική επιμέλεια: Ζέττα Νικολαΐδου
Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου
Διδασκαλία αυτοσχεδιασμών: Γιώργος Κολοβός
Βοηθός σκηνοθέτις: Δελίνα Βασιλειάδη
Οργάνωση παραγωγής: Ροδή Στεφανίδου
 
Διανομή (με σειρά εμφάνισης): Μάνος Ζαχαράκος (Ψυχή), Δημήτρης Σιακάρας (Γιατρός Φρανκ Γκιμπς), Ελένη Θυμιοπούλου (Τζούλια Γκιμπς), Χρήστος Παπαδημητρίου (Τζωρτζ Γκιμπς), Εύα Σωφρονίδου (Ρεβέκκα Γκιμπς), Γιάννης Καλατζόπουλος (Τσάρλυ Γουέμπ), Αριέττα Μουτούση (Μύριαμ Γουέμπ), Μαριαλένα Ροζάκη (Έμιλυ Γουέμπ), Θάνος Φερετζέλης (Γουόλλυ Γουέμπ), Τιμολέων Παπαδόπουλος (Τζο Κρόουελ), Σωτήρης Καρκαλέμης (Σι Κρόουελ), Μιχάλης Σιώνας (Χάουϊ Νιούσομ), Στάθης Βούτος (Αστυνόμος Μπιλλ Γουόρεν), Τάσος Πανταζής (Ιερέας), Χρύσανθος Καγιάς (Μόργκαν), Εύη Σαρμή (Λουέλα Σόαμς), Γιώργος Σφυρίδης (Σάϊμον Στίμσον), Σίμος Πατιερίδης (Σαμ Κρέϊγκ), Μιχάλης Γούναρης (Τζο Στόναρντ).
 
 
ΕΝΑΡΞΗ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2014
ΗΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Τετάρτη & Κυριακή 7 μ.μ.
Πέμπτη, Παρασκευή 9 μ.μ
Σάββατο 6 & 9.00 μ.μ
 
Τιμές Εισιτηρίων
Κανονικό εισιτήριο: 15 €
Εκπτωτικό εισιτήριο (Φοιτητές, Άτομα άνω των 65): 12 €
Λαϊκές παραστάσεις (Τετάρτη 7 μ.μ.) Γενική είσοδος 12 €
Πέμπτη στο ΚΘΒΕ: Γενική είσοδος 10 € 
Ειδική τιμή για ανέργους: Παρέχεται με την επίδειξη κάρτας ανεργίας και ισχύει για τις παραστάσεις της Τετάρτης (7 μ.μ.) και της Πέμπτης (9 μ.μ.): 5 € 
Ομαδικές κρατήσεις: 8 €
 
Τηλ. κρατήσεων: 2315 200200 
 
 
 
More Articles...