Ημερολογιακό Αρχείο
< March 2024 >
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012, 21:30

Πολυχώρος Πολιτισμού “διέλευσις”, Λέσβου 15 & Πόρου, Κυψέλη, τηλ.: 210 86 13 739

Παλαιά ρεμπέτικα από τους " ΙΧΩΡ ", χρωματισμένα από τις μελωδίες και τους ήχους του σιτάρ, ξαναζωντανεύουν χωρίς να χάνουν την αυθεντικότητά τους.

Με τον Γιώργο Μυλωνά στο βιολί - τζουράς - φωνή, τον Νίκο Σουλιώτη στα κρουστά - φωνή και τον Δημήτρη Ρουμελιώτη στο σιτάρ - φωνή.
Επίσης, συνθέσεις του Δ. Ρουμελιώτη βασισμένες στην ινδική κλασική μουσική.

Μία απολαυστική εμπειρία που αποκαλύπτει τη συγγένεια δύο μακρινών μουσικών πολιτισμών, με απόλυτο σεβασμό στη διαφορετικότητά τους.
Καλή αντάμωση!!!


Είσοδος: 10€

 

Ένα αφιέρωμα στον πρόωρα χαμένο συνθέτη με αφορμή το ντοκιμαντέρ του Κωστή Ζουλιάτη

Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Σάββατο 20 Οκτωβρίου, ώρα 20:30, Αίθουσα Νίκος Σκαλκώτας

«Πολλοί θεωρούσαν τον Χρήστου ως έναν από τους σημαντικότερους συνθέτες της γενιάς του. Εξαιρετικά προικισμένος, προκαλούσε πολλές συζητήσεις και θαυμαζόταν πολύ τόσο στη χώρα του όσο και το εξωτερικό. Ωστόσο, παρότι το όνομά του ως σήμερα εμπνέει το μεγαλύτερο σεβασμό στους κύκλους της σύγχρονης μουσικής, οι εκτελέσεις των έργων του είναι εξαιρετικά σπάνιες. Την εποχή του θανάτου του, η μουσική του ακουγόταν σε μερικά από τα πιο φημισμένα φεστιβάλ μουσικής διεθνώς […]. [Με το θάνατό του], ο σύγχρονος μουσικός κόσμος έχασε ένα από τα συναρπαστικότερα και προκλητικότερα ταλέντα του», σημειώνει ο διαπρεπής μουσικολόγος Μάικλ Στιούαρτ για τον Γιάννη Χρήστου, ο οποίος σκοτώθηκε σε ηλικία 44 ετών σε τροχαίο δυστύχημα τα ξημερώματα της 8ης Ιανουαρίου 1970, ημέρα των γενεθλίων του. Είχε γεννηθεί στην Ηλιούπολη του Καΐρου στις 8 Ιανουαρίου 1926.

Οι φίλοι της πρωτοποριακής μουσικής δημιουργίας θα έχουν την ευκαιρία, το Σάββατο 20 Οκτωβρίου (ώρα: 20.30), να παρακολουθήσουν στην Αίθουσα Νίκος Σκαλκώτας ένα κινηματογραφικό και μουσικό αφιέρωμα στον πρόωρα χαμένο συνθέτη. To αφιέρωμα περιλαμβάνει το ντοκιμαντέρ «Αναπαράστασις: η ζωή και το έργο του Γιάννη Χρήστου» (συμπαραγωγή Κωστή Ζουλιάτη με την G.A.L.P. Pictures) που γυρίστηκε με τη στήριξη του Ιονίου Πανεπιστημίου. Την έρευνα, τη σκηνοθεσία και τα κείμενα υπογράφει ο κινηματογραφιστής, παραγωγός, μουσικός ερμηνευτής και μουσικολόγος Κωστής Ζουλιάτης, ο οποίος θα προλογίσει την ταινία, το μοντάζ είναι του Κλείτου Κυριακίδη και ο ήχος του Δημήτρη Μυγιάκη. Το φιλμ θα προβληθεί στο δεύτερο μέρος της βραδιάς.
Στο πρώτο μέρος, η μεσόφωνος Μαργαρίτα Συγγενιώτου και η πιανίστα Νέλλη Σεμιτέκολο –η οποία υπήρξε στενή συνεργάτης και φίλη του Χρήστου– θα ερμηνεύσουν τα «Έξι τραγούδια σε ποίηση T. Σ. Έλιοτ».

«Αναπαράστασις», η ταινία
Ο τίτλος του φιλμ είναι εμπνευσμένος από έναν ημιτελή κύκλο 130 πολύτεχνων ψυχοδραματικών τελετουργιών του Χρήστου, οι οποίες επιγράφονται «Αναπαραστάσεις». Ο συνθέτης είχε αρχίσει να τον επεξεργάζεται κατά την ύστερη φάση της δημιουργίας του, η οποία υπήρξε ιδιαίτερα παραγωγική. Από τον κύκλο αυτό ο Χρήστου πρόλαβε να ολοκληρώσει, το 1968, μόνο τα έργα «Αναπαράστασις Ι ή ο Βαρύτονος» και «Αναπαράστασις ΙΙΙ ή ο Πιανίστας». 
Ο Κωστής Ζουλιάτης, δημιουργός του ντοκιμαντέρ, σημειώνει: «Η ταινία αποπειράται να σκιαγραφήσει την προσωπικότητα και το ιδιαίτερο πνεύμα αυτού του μεγάλου στοχαστή της τέχνης και να ακολουθήσει τη διαδρομή της σύντομης ζωής του, η οποία ήταν πάντοτε συνυφασμένη με την τέχνη του και την προσφορά του στην ανθρωπότητα και τον πολιτισμό. Μέσα από την παρουσίαση της εργογραφίας του συνθέτη, με σπάνια οπτικοακουστικά ντοκουμέντα αλλά και συνεντεύξεις με σχεδόν όλο το δημιουργικό και φιλικό κύκλο με τον οποίο συνδέθηκε, το φιλμ αγωνιά να μας φέρει πιο κοντά στο μυστήριο που άφησε πίσω του ο σπουδαίος δημιουργός».

Συγκεκριμένα, στο ντοκιμαντέρ συγκεντρώνονται και συνδέονται όλες οι πληροφορίες και αναφορές, καθώς και όλα τα τεκμήρια και το υλικό που έχουν προκύψει από την πολυετή έρευνα του Ζουλιάτη στο Αρχείο Χρήστου και στις πόλεις-σταθμούς του σύντομου βίου του συνθέτη (Βρετανία, Νορβηγία, Ελβετία, Ιταλία, αλλά και Χίος όπου βρίσκεται το μνήμα του Γιάννη Χρήστου). Παρουσιάζεται σπάνιο αρχειακό υλικό από τηλεοπτικά αφιερώματα και θεατρικά αρχεία: το ιστορικό φιλμ του Μίμη Κουγιουμτζή από τις πρόβες του Θεάτρου Τέχνης, το μοναδικό έγχρωμο φιλμικό ντοκουμέντο με οικογενειακές στιγμές του Χρήστου από την Αλεξάνδρεια, πολλές αδημοσίευτες φωτογραφίες του συνθέτη από το προσωπικό του αρχείο, οπτικοακουστικά αποσπάσματα από τηλεοπτικές εκπομπές και ηχογραφήσεις από  ιστορικές συναυλίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό, κ.ά. Η ταινία περιέχει επίσης αρχειακό υλικό με συνεντεύξεις του αείμνηστου Καρόλου Κουν και της αλησμόνητης χορογράφου Ντόρας Τσάτσου από εκπομπές της Ε.Ρ.Τ.. Επιπλέον, ο Ζουλιάτης έχει συμπεριλάβει στο φιλμ πλάνα από συνεντεύξεις προσωπικοτήτων που συνδέθηκαν είτε φιλικά είτε μουσικά με τον Γιάννη Χρήστου, όπως οι: Στέφανος Βασιλειάδης (συνθέτης και παιδαγωγός), Θόδωρος Αντωνίου (συνθέτης και μαέστρος), Νέλλη (πιανίστα) και Γρηγόρης Σεμιτέκολο (εικαστικός καλλιτέχνης και performer), Φίλιππος Τσαλαχούρης (συνθέτης και παιδαγωγός), Χάρης Ξανθουδάκης (συνθέτης και μουσικολόγος), Μίλτος Λογιάδης (αρχιμουσικός).

Ο Κωστής Ζουλιάτης (γεν. 1979), εδώ και πολλά χρόνια, ερευνά τη ζωή και το έργο του Γιάννη Χρήστου. Μεταξύ άλλων έχει δημοσιεύσει τις μελέτες: «Γιάννης Χρήστου-Τ. Σ. Έλιοτ-Πήτερ ντι Σοτουά: Επτά επιστολές για Έξι τραγούδια» (2010) και «Γιάννης Χρήστου: Αλχημιστής των ονείρων» (2010). Είναι υποψήφιος διδάκτωρ του Ιονίου Πανεπιστημίου όπου εκπονεί διατριβή με θέμα τη φιλοσοφική σκέψη του Χρήστου όπως αυτή προκύπτει από τα χειρόγραφά του. Ο Κωστής Ζουλιάτης είναι επίσης ιδρυτικό μέλος διαφόρων σχημάτων στα οποία συμμετέχει ως συνθέτης, μουσικός και αυτοσχεδιαστής, ενώ παράλληλα πραγματοποιεί σολιστικές πιανιστικές εμφανίσεις. Έχει λάβει μέρος σε θεατρικές παραστάσεις ως πιανίστας και μουσικός επιμελητής και έχει γράψει μουσική για ταινίες μικρού μήκους και ντοκιμαντέρ. Έχει σκηνοθετήσει βίντεο-φιλμ μικρού μήκους και μουσικά βίντεο, μεταξύ των οποίων ένα μικρό πορτραίτο του συνθέτη Δημήτρη Δραγατάκη. Η κινηματογραφική του δουλειά είναι επηρεασμένη από τις εικόνες του αμφιλεγόμενου Αμερικανού σκηνοθέτη Εντ Γουντ, του Ρώσου κινηματογραφιστή και σεναριογράφου Αντρέι Ταρκόφσκι, του διευθυντή φωτογραφίας Κρίστοφερ Ντόυλ και του μεγάλου ζωγράφου του ιταλικού μπαρόκ Καραβάτζο.

«Έξι τραγούδια σε ποίηση Τ. Σ. Έλιοτ» [Six T.S. Elliot Songs]
Προέρχονται από τη δεύτερη συνθετική περίοδο (1953-58) του Χρήστου, η οποία φέρει έντονα το στίγμα των μεταφυσικών και μυστικιστικών αναζητήσεών του που εκφράζονται μέσα από τα –χαμένα σήμερα– φωνητικά έργα εκείνης της εξαετίας. Mια από τις γνωστότερες και σπουδαιότερες συνθέσεις αυτής της περιόδου που έχει διασωθεί,  είναι τα «Έξι τραγούδια σε ποίηση Τ. Σ. Έλιοτ», στα οποία, σύμφωνα με τους ειδικούς, ο Χρήστου κατόρθωσε να αποδώσει με αριστουργηματικό μουσικό τρόπο τα ποιητικά νοήματα. Η ιδέα για τη σύνθεσή τους, ξεκίνησε όταν ο μεγάλος δημιουργός ενσωμάτωσε στην «Πρώτη συμφωνία» του το Eyes that Last I Saw in Tears. O Γιάννης Χρήστου μελοποίησε τα τραγούδια αρχικώς (1955) για πιάνο και μεσόφωνο. Αργότερα (1957) τα μετέγραψε για ορχήστρα, μια παρτιτούρα που απέσπασε τα εγκωμιαστικά σχόλια της διεθνούς κριτικής για την υποβλητικότητα της ενορχήστρωσής της.

Τα τραγούδια θα ερμηνεύσει η ειδικευμένη στο μοντέρνο και σύγχρονο ρεπερτόριο μετζοσοπράνο Μαργαρίτα Συγγενιώτου, η οποία έχει μακρόχρονη συνεργασία με το Ελληνικό Συγκρότημα Σύγχρονης Μουσικής. Η γνωστή μονωδός, το βιογραφικό της οποίας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων σπουδές πιάνου και ανώτερων θεωρητικών, έχει εμφανιστεί σε παραγωγές του Μεγάρου («Τραβιάτα», «Αγία Ιωάννα στην πυρά», «Επτά θανάσιμα αμαρτήματα», κ.ά.) και έχει συμμετάσχει σε πολλές παραστάσεις και συναυλίες εντός και εκτός Ελλάδος («Έτσι κάνουν όλες», «Ευγένιος Ονιέγκιν», «Μαγικός αυλός», «Ολυμπιάδα», «Ευρυδίκη», «Le Grand Macabre», κ.ά.), καθώς και σε αξιόλογες δισκογραφικές παραγωγές.

Στο πιάνο θα τη συνοδεύσει η Νέλλη Σεμιτέκολο, που υπήρξε στενή φίλη και συνεργάτης του Χρήστου αλλά και αυτόπτης μάρτυρας του τροχαίου δυστυχήματος που του κόστισε τη ζωή. Η καταξιωμένη πιανίστα έχει λάβει μέρος επανειλημμένως στις εκδηλώσεις της Σειράς Μουσικές του 20ού και 21ου αιώνα που φιλοξενούνται εδώ και πολλά χρόνια στο Μ.Μ.Α., ενώ ερμηνεύει συχνά έργα του Γιάννη Χρήστου, για τον οποίο, σε παλαιότερη συνέντευξή της στην εφημερίδα «Το Βήμα», είχε αναφέρει τα εξής: «[Ήταν ένας άνθρωπος] συναρπαστικός και γοητευτικά απρόβλεπτος. […] Χωρίς να σου κάνει κατήχηση, είχε το χάρισμα να σε απελευθερώνει, να σε κάνει να υπερβαίνεις τα όριά σου».


Γενική είσοδος: 14 €. Φοιτητικά: 7 €

 

Κωμική όπερα σε δύο πράξεις του Gaetano Donizetti σε λιμπρέτο Felice Romani
Στο ΑΝ ART ARTISTRY - Μονής Αστερίου 4 Αθήνα (Πλάκα), 210 3220082 This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Σάββατο 6 & Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012, 20:00 - Είσοδος €12

Αααχχ!!! Ο έρωτας και το χρήμα δεν κρύβονται, όπως και την εποχή που ο Donizetti διαδεχόταν τον μεγάλο Rossini στο είδος της κωμικής όπερας. Τότε που τα πάθη και οι ίντριγκες των ρομαντικών εραστών ή των θηρευτών του πλούτου αποτελούσαν πηγή έμπνευσης για τους δημιουργούς, τροφοδοτώντας τους με θέματα για τα αριστουργήματα που μέχρι σήμερα θαυμάζουμε.

Στο Εlisir d’ amore (Το ελιξήριο του έρωτα) μία από τις πιο αγαπημένες όπερες του κοινού παγκοσμίως, η πλούσια και όμορφη Αdina δεν ανταποκρίνεται στον φλογερό έρωτα του φτωχού νεαρού Nemorino. Προτιμά να τον πικάρει, φλερτάροντας με τον φανφαρόνο γόη αξιωματικό Belcore. Έτσι, την απογοήτευση του νεαρού εκμεταλλεύεται ο άρτι αφιχθείς Dr. Dulcamara (πλανόδιος Dr. ... Τσαρλατάνος), πουλώντας του ένα δήθεν ελιξήριο, που θα κάνει την Adina να πέσει στην αγκαλιά του. Μαγικά όμως δεν υπάρχουν έτσι, ο δυστυχής νέος απλώς καταφέρνει να μεθύσει με... κρασάκι απ’ το Μπορντώ, το οποίο μάλιστα, προκειμένου να βρει χρήματα να αγοράσει, αναγκάζεται να καταταγεί στο σύνταγμα του... αντιπάλου του, Βelcore!

Όσο για το τι κάνει τις γυναίκες να θέλουν να πέσουν στην αγκαλιά του, μάλλον η κληρονομιά που του άφησε ο μακαρίτης θείος του, κάτι που ο ίδιος αγνοεί, όχι όμως και η φιλόδοξη Giannetta... Τι θα συμβεί τελικά;;; Ποια θα είναι η κατάληξη;;;

Οι πανέμορφες μελωδίες (όπως το πασίγνωστο Una furtiva lagrima), η γεμάτη φώς χαλαρή ατμόσφαιρα και ο πλούτος των συναισθημάτων του έργου του Donizetti μεταφερμένα στο σήμερα έρχονται κοντά σας (πολύ... πολύ κοντά σας, ίσως και δίπλα σας)

Για κρατήσεις θέσεων τηλεφωνικά ή με email, με παραλαβή μέχρι και 30' νωρίτερα. Σε κάθε άλλη περίπτωση η κράτηση δεν ισχύει.

«ΤΟ ΚΕΝΤΡΙ» ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Πρωταγωνιστούν:
Αdina: Μαρία Μαυρομμάτη
Νemorinο: Γιάννης Κάβουρας
Belcore: Δημοσθένης Χρ. Σταυριανός
Il dottor Dulcamara:Γαβριήλ Αντωνέλος
Giannetta:Ευδοκία Μωυσίδoυ
Καλλιτεχνική επιμέλεια - πιάνο: Μανώλης Παπασηφάκις

*Ευχαριστούμε την κ. Φωτεινή Κωστάκου για το αυθεντικό artwork της αφίσας

 

Σάββατο 6 & Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012, 20:00 - Gagarin 205

To Trollfestival αγαπάει την ελληνική μουσική, άλλωστε χάρις σ’ αυτήν, υπάρχει και συνεχίζει. Η αρχή έγινε λίγους μήνες πριν στην “Αρχιτεκτονική” με μεγάλη επιτυχία και τώρα η συνέχεια θα δοθεί το Σάββατο 6 και την Κυριακή 7 Οκτωβρίου στο Gagarin 205, με εκλεκτούς και αγαπημένους καλεσμένους.
Παλαιότερα και νεότερα σχήματα της Ελληνικής Σκηνής με διαφορετικές μουσικές τάσεις, συγκλίνουν στο μουσικό γεγονός του φετινού φθινοπώρου με την “κωδική ονομασία” TROLL FestivaL.

Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012
ΘΕΟΔΟΣΙΑ ΤΣΑΤΣΟΥ
TRANSISTOR
ΣΠΥΡΟΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ
ΚΥΡΙΟΣ Κ
ΔΡΑΜΑΜΙΝΗ
BIOTECH
9MM

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012
ΥΠΟΓΕΙΑ ΡΕΥΜΑΤΑ
ΣΤΑΘΗΣ ΔΡΟΓΩΣΗΣ
ΟΡΕΣΤΗΣ ΝΤΑΝΤΟΣ
ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
KLEIN MEIN
ΠΕΠΛΑ


Υπάρχουν 3 κατηγορίες εισιτηρίων
•    Περιορισμένος αριθμός εισιτηρίων (250) ημέρας των 9€ που θα διατίθενται μόνο στα σημεία προπώλησης
•    Περιορισμένος αριθμός εισιτηρίων (400) διημέρου των 15€ που θα διατίθενται μόνο στα σημεία προπώλησης
•    Εισιτήρια ημέρας των 12€ τα οποία μετά την εξάντληση των εισιτηρίων της προπώλησης θα διατίθενται και στα σημεία προπώλησης και στο ταμείο του Gagarin 205 τις ημέρες του festival (σε περίπτωση που δεν έχουν εξαντληθεί)

Σημεία προπώλησης
•    RE-LOAD (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 54, 210-38014464)
•    TICKET HOUSE (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 42, 210-3608366)
•    CAFE ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ 66, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, 210-5761793)
•    GO-OUT.GR

 

Παρασκευή 5 και Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012, 21:30

Ο πολυχώρος πολιτισμού «διέλευσις» Λέσβου 15 & Πόρου, Κυψέλη, τηλ.: 210 86 13 739) φιλοξενεί την τραγουδίστρια Lamia Bedioui και τους συνεργάτες της Νεκτάριο Σταματέλο και Νίκο Σουλιώτη για δύο ιδιαίτερες μουσικές βραδιές στις 5 και 13 Οκτωβρίου με τον τίτλο Mounajat, που σε ελληνική απόδοση σημαίνει «ικεσία».
Το πρόγραμμα είναι αφιερωμένο στα θρησκευτικά λαϊκά τραγούδια και ύμνους από τη λατρευτική κληρονομιά του αραβικού κόσμου (Τυνησία, Αλγερία, Συρία, Αίγυπτο, Υεμένη, Μαρόκο...) και τη μυστικιστική παράδοση του Ισλάμ, δηλαδή τον σουφισμό, καθώς και στα τραγούδια και στους ύμνους των αραβόφωνων χριστιανών. Πρόκειται για τραγούδια δοξαστικά, τραγούδια επίκλησης και ικεσίας προς το Θείο, ύμνους προς τον προφήτη Μωάμεθ, την Παναγία και τους αγίους.
Τραγούδια τόσο της ενατένισης και του στοχασμού, όσο και της ρίζωσης στην καθημερινότητα, όπου εκφράζουν τη χαρά της ζωής, τον απρόσμενο ενθουσιασμό, το πάθος που αναβλύζει από την εμπιστοσύνη στον Θεό.

Ανάμεσα στα τραγούδια θα διαβαστούν αντιπροσωπευτικά μυστικιστικά ποιήματα Σούφι ποιητών επιλεγμένα από την κλασική αραβική παράδοση.

Όπως συνηθίζεται στην παράδοση αυτή της θρησκευτικής μουσικής, διαλέξαμε δύο μουσικά όργανα που συνοδεύουν τη φωνή: το Νέυ (όργανο κατ’ εξοχήν θρησκευτικό) που με την μύχια τονική του έκφραση εσωτερικεύει το συναίσθημα, και το κρουστό (τύμπανο) που με την ρυθμικότητα αναγγέλλει την ιεροτελεστία και εισαγάγει σ’ αυτήν.

Συμμετέχουν οι μουσικοί:

Νεκτάριος Σταματέλος: Νέυ
Νίκος Σουλιότης: Κρουστά

Διαρκεί περίπου 90 λεπτά χωρίς διάλειμμα
Είσοδος 10€


Αμέτρητοι είναι οι δρόμοι που οδηγούν στο Θείο,
εγώ διάλεξα τη μουσική και τον χορό                
Jallel Edin Rumi


*Ο πολυχώρος πολιτισμού «διέλευσις» είναι μια Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρία με σκοπό την προώθηση των Τεχνών, του Ανθρωπισμού και του Εθελοντισμού.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ :

Η Lamia Bedioui γεννήθηκε στην Τυνησία και ζει στην Ελλάδα από το 1992. Σπούδασε οικονομικά στο Πανεπιστήμιο της Τύνιδας και συνέχισε τις σπουδές της στη μουσική και το τραγούδι στη Μουσική Σχολή της Τύνιδας και στο Εθνικό Ωδείο Αθηνών. Από το 2002 συμμετέχει στο εργαστήρι φωνητικής τέχνης του βαρύτονου Σπύρου Σακκά. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και εργαστήρια εκφραστικών τεχνών, όπως φωνολογίας, κινησιολογίας, αφηγηματικής τέχνης κ.α. Ερμηνεύει τραγούδια από διάφορες παραδόσεις της Μεσογείου καθώς και άλλα είδη, όπως το γαλλικό τραγούδι. Έχει συνεργαστεί με μουσικούς και τραγουδιστές στο χώρο της " έθνικ" και παραδοσιακής μουσικής (όπως ο Νίκος Γράψας, ο Λεωνίδας Μαριδάκης, η Γιώτα Βέη, Estudiantina Orchestra και ο Jon Balke) και ως περφόρμερ και τραγουδίστρια σε θεατρικές και χοροθεατρικές παραστάσεις. Το 2006 κυκλοφόρησε η πρώτη δισκογραφική της δουλειά: Fin' Amor σε συνεργασία με τον Σόλη Μπαρκή στα κρουστά. Έχει λάβει μέρος σε πολλά φεστιβάλ στην Ελλάδας και στο εξωτερικό καθώς και σε εκδηλώσεις φιλανθρωπικές/κοινωνικής υποστήριξης.

Ο Νεκτάριος Σταματέλος γεννήθηκε στη Μυτιλήνη της Λέσβου. Ξεκίνησε να μαθαίνει μουσική το 1996 παίζοντας νέυ με δάσκαλο τον Γ. Συμεωνίδη στο Μουσικό Εργαστήρι «Λαβύρινθος» του Ross Daly, ενώ συμμετείχε στα μαθήματα θεωρητικών και στα μουσικά σύνολα του ωδείου. Στη συνέχεια πήρε μαθήματα νέυ από τον Χάρη Λαμπράκη και θεωρητικά ανατολικής μουσικής από τον Χρήστο Τσιαμούλη. Έχει συμμετάσχει σε συναυλίες με διάφορα μουσικά σχήματα, σε θεατρικές παραστάσεις, ντοκιμαντέρ, σε ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές εκπομπές, καθώς και στην παραδοσιακή ορχήστρα του Εθνικού Ωδείου Αθηνών. Είναι ιδρυτικό μέλος του συγκροτήματος αραβικής μουσικής “Al Mahabba”, το οποίο από το 2003, έχει πραγματοποιήσει διάφορες εμφανίσεις σε μουσικές σκηνές της Αθήνας, καθώς και σε συναυλίες. Ο Νεκτάριος Σταματέλος ζει και εργάζεται στην Αθήνα ως αγιογράφος-ζωγράφος, έχοντας ζωγραφίσει σε εκκλησίες σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Ο Νίκος Σουλιώτης είναι μουσικός και δάσκαλος ρυθμολογίας και κρουστών από τα τέλη της δεκαετίας του 1990. Η μουσικοπαιδαγωγική μέθοδος που ακολουθεί στη διδασκαλία του στηρίζεται στην πολύχρονη εμπειρία του και αντλεί στοιχεία από την παιδαγωγική Waldorf του R. Steiner. Κατά την περίοδο 1999-2005 παρακολούθησε πολλά σεμινάρια για κρουστά από διάφορες περιοχές του κόσμου. Από τις αρχές της δεκαετίας του 2000 λαμβάνει μέρος σε μουσικές παρουσιάσεις πολιτισμικών φορέων (Όμιλος Ελληνικών Τεχνών, Ίδρυμα Ζήση, Ε.Ρ.Κ.Ε.Τ.), μουσικοθεατρικών παραστάσεων (Μορφές Έκφρασης, Θέατρο Σκιών Ιάσονα Μελισσηνού, Ομάδα Δρυς, Ομάδα παιδικού θεάτρου Φλόγα, Ομάδα Όνειρο), καθώς και κουκλοθέατρου με συνοδεία παραμυθιού (Πηνελόπη Μητσακάκη, Paul Kichilov). Είναι υπεύθυνος για τη ρυθμολογική κατάρτιση των μελών του Ερευνητικού Κέντρου Ελληνικού Τραγουδήματος (Ε.Ρ.Κ.Ε.Τ). Η δισκογραφική του παρουσία ως μουσικός κρουστών-ντραμς είναι με τους Vice Versa, «Λαμπρόγιορτα», παραγωγή του Ομίλου Ελληνικών Τεχνών και «Τραγουδώντας για το Πελίτι», παραγωγή της Εναλλακτικής Κοινότητας Πελίτι.