Friday, 30 November 2012

«Το καλοκαίρι της νύφης»
Βιβλίο

Συγγραφέας: Κατερίνα Ανδρικοπούλου/ Κατηγορία: μυθιστόρημα/ Εκδόσεις: Άνεμος Εκδοτική/ ISBN: 978-960-9585-07-1/ Σελ.: 192/ Σχήμα: 14x20,5 cm/ Τιμή: 14,34€ με ΦΠΑ (-10%): 12,90€ με ΦΠΑ/ Ιούνιος 2012


Μια μικρή ιστορία. Η ιστορία μιας νύφης που δεν έχει γίνει ακόμα νύφη, αλλά το σκέφτεται. Να παντρευτεί; Να πηδήξει απέναντι; Να γυρίσει σελίδα; Ν’ αλλάξει κεφάλαιο; Τι να κάνει; Και αν από νύφη γίνει νύμφη; Αν δεν βγάλει φτερά και αν δεν πετάξει σαν πεταλούδα; Τι γίνεται τότε;
Τι είναι ο γάμος; Τι σημαίνει αυτή η απόφαση;
Μια ιστορία για τους μήνες που κυλούν και που ίσως καταλήξουν σ’ έναν γάμο. Ευτράπελα, αγωνίες, ανησυχίες, κατάθλιψη, υστερίες, κλάματα. Μια θύελλα συναισθημάτων που σιγά-σιγά δαμάζονται.
Ένα οδοιπορικό γεμάτο χιούμορ, εσωτερικές ανησυχίες, πολυεθνικές ιστορίες, ευτράπελα και γέλιο πριν και λίγο μετά το πανδαιμόνιο ενός γάμου.


Βιογραφικό σημείωμα

Η Κατερίνα Ανδρικοπούλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Αίγιο.
Σπούδασε Νηπιαγωγός στο Πανεπιστήμιο Κρήτης και συνέχισε τις σπουδές της στην Αγγλία.
Στη Γλασκόβη απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία (M. Ed Psych.) και ειδικεύτηκε στην Παιγνιοθεραπεία.
Στη συνέχεια, έζησε αρκετά χρόνια στο Λονδίνο, όπου δούλεψε σε σχολεία, σε  κέντρα και οργανισμούς για παιδιά με συναισθηματικά προβλήματα.
Τα τελευταία χρόνια, μαζί με τον άντρα της και τον γιο της ζει στην Αθήνα όπου εργάζεται ως νηπιαγωγός και παιγνιοθεραπεύτρια.
Της αρέσει πολύ να ταξιδεύει και να δοκιμάζει τις «κουζίνες του κόσμου».
Το βιβλίο αυτό αποτελεί την πρώτη της συγγραφική απόπειρα.


«Wordwhore» του Tam Cy Albert
Θέατρο

της ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗ

στο Urbn Theatr, Μιαούλη 18, Ψυρρή, Μοναστηράκι, τηλ.: 2103314480

Wordwhore ή αλλιώς «λέξη της πόρνης». Αυτό τον αινιγματικό τίτλο επέλεξε για το έργο του ο Tam Cy Albert. Ένα έργο επαναστατικό, ειλικρινές και σύγχρονο που έρχεται να «ενοχλήσει» τον θεατή και να αφυπνίσει τον άνθρωπο της πόλης που υπομένει σιωπηλά στα σπλάχνα της.

Ο Tam Cy Albert «έντυσε» το Wordwhore με ωμή ειλικρίνεια και το περιέλουσε με την καθαρή ουσία της καθημερινής γλώσσας. Πρόκειται για το πρώτο του θεατρικό έργο, το οποίο βραβεύτηκε και πρωτοπαρουσιάστηκε στη Νορβηγία το 2008. Φέτος, ο Γάλλος συγγραφέας προσάρμοσε το έργο στα ελληνικά δεδομένα και το παρέδωσε με υπερηφάνεια στο Urbn theatr για να το φιλοξενήσει από τις 22 Νοεμβρίου ως τις 17 Δεκεμβρίου 2012. Στην αίθουσα του πολυχώρου παρουσιάζονται έργα τέχνης των Γιάννη Κονταράτου, Χρίστου Μιχαηλίδη και Νίνας Παππά. Από όλα αυτά όμως το πιο αληθινό «έργο» είναι μια κοπέλα που στέκεται ταπεινά μπροστά μας και εξομολογείται πρώτα στον ίδιο της τον εαυτό και μετά σε όποιον άλλον σταθεί για να την ακούσει τις «πληγές» που άφησε η ζωή στην ψυχή της.

Κορίτσι της πόλης, η Κορνήλια δεν ζει, δεν αναπνέει, περπατάει ανάμεσα σε χίλιους ανθρώπους, κυλιέται στο κρεβάτι διαφόρων αντρών και αργοπεθαίνει με την ελπίδα πως κάποιος κάποτε θα απλώσει το χέρι του και θα σκουπίσει το αίμα που τρέχει από την καρδιά της.

Η πρωτοεμφανιζόμενη Λίνα Φούντογλου έρχεται με φόρα κατευθείαν από τη Δραματική Σχολή για να ενσαρκώσει έναν απαιτητικό ρόλο. Στην πρώτη της θεατρική εμφάνιση αναμετριέται με έναν δυναμικό μονόλογο. Παρόλη τη δυσκολία του είδους, καταφέρνει να «ρουφήξει» τον θεατή από την αρχή μέχρι το τέλος, χωρίς να τον κουράσει. Μάλιστα, οι εναλλαγές δράσης και αδράνειας της ηρωίδας εξυπηρετούν αυτόν ακριβώς το σκοπό.

Η Κορνήλια είναι το κορίτσι της διπλανής πόρτας. Το τόξο που σχηματίζουν τα χείλη της δεν αντανακλά την ψυχή της. Η καρδιά της κλαίει κι εκείνη γελάει. Η πόλη σφύζει από ζωή, αλλά μοιάζει σαν να κλέβει τα φώτα της από την ίδια την Κορνήλια.

Με γλώσσα αιχμηρή και κοφτερή ο Tam Cy Albert ξεγυμνώνει τον άνθρωπο της πόλης, τον απομονώνει και τον εκθέτει μπροστά στον καθρέφτη της αλήθειας. Αγανακτισμένος από το αδιάφορο πρόσωπο του άστυ, έπλασε την Κορνήλια ως αντανάκλαση ίσως του εαυτού του.
Ο Ηλίας Παναγιωτακόπουλος μετέφερε το απόσταγμα της ιδέας του Tam Cy Albert στη σκηνή του απλοϊκού Urbn theatr θέλοντας όπως μας είπε να δώσει μια «καθαρή» μορφή στο έργο, με ηχηρά νοήματα και γλώσσα που τσακίζει κόκκαλα.
Ο θεατής εισέρχεται σε μια κατάλευκη αίθουσα, κενή από κάθε είδους εξωραϊσμούς. Μέχρι να ξεκινήσει η παράσταση ο Γιάννης Πλαγιανάκος «παίζει» με το βιολοντσέλο του θέλοντας να προετοιμάσει το κοινό για την αιφνιδιαστική εμφάνιση της Κορνήλια στη σκηνή.
Η ηθοποιός ντυμένη με καθημερινά ρούχα, που επιμελήθηκε η Φωτεινή Λάζου, κουβαλάει ένα άσπρο κουβούκλιο, που στη συνέχεια αφήνει για να καθίσει πάνω του για λίγο μόνο, δίνοντας την εντύπωση πως είναι η μόνη της περιουσία.
Με απαλές στην αρχή κινήσεις αρχίζει την αναδρομή στο παρελθόν. Όσο εισέρχεται στο μεδούλι της ιστορίας και ξεθάβει από την ψυχή της τα πικρά απομεινάρια της ζωής της οι κινήσεις της γίνονται αμήχανες και νευρικές. Πολύ σημαντική είναι η επέμβαση του Βαγγέλη Τελώνη, ο οποίος κατάφερε να καθοδηγήσει την ηθοποιό ώστε τα χέρια της να είναι επέκταση της ψυχής της.
Υπάρχουν στιγμές που η ηρωίδα βομβαρδίζει ανελέητα τον θεατή με μηνύματα για τη ζωή, τον άνθρωπο μέσα στην πόλη, τον άνθρωπο ως μέρος του όλου. Οι βωμολοχίες που ακούγονται μπορεί να ενοχλούν στην αρχή, αλλά στην πορεία βάζουν σε σκέψεις τον θεατή, ο οποίος αντιλαμβάνεται την Κορνήλια ως ένα πληγωμένο ζώο που δεν γνώρισε την αγάπη και όμως την αναζητάει απεγνωσμένα κατρακυλώντας σε απόκρημνα μονοπάτια.
Συγκινητική είναι η σκηνή με την οποία κλείνει την κατάθεση-διαμαρτυρία της η Κορνήλια. Η ηρωίδα έχοντας αποφορτιστεί από όλα αυτά που την βάραιναν απλώνει αργά και σταθερά το χέρι στους θεατές σε μια ύστατη προσπάθεια να κερδίσει τη συμπόνια τους. Άραγε θα τη βοηθήσει κανείς; Το βιολοντσέλο παίζει το κύκνειο άσμα για εκείνη…

Παραστάσεις: Βραδ: Πέμ.-Δευτ. 9 μ.μ. Μέχρι 17/12

Εισιτήρια: € 12.

Διάρκεια: 80'



«Αλμυρά ευλογημένα βλέμματα»
Βιβλίο

Συγγραφέας: Βάσω Παπαδοπούλου / Κατηγορία: μυθιστόρημα/ Εκδόσεις: Άνεμος Εκδοτική/ ISBN: 978-960-9585-17-0/ Σελ.: 328/ Σχήμα: 14x20,5 cm/ Τιμή: 14,89€ με ΦΠΑ/ (-10%): 13,40€ με ΦΠΑ


Ο Φάνης, ο όμορφος γιατρός, φτάνει στο νησί για την άσκηση του Αγροτικού του. Τα τριάντα χρόνια του τα πέρασε στην οικογενειακή εστία, χωρίς καμιά παρεκτροπή. Είναι ανεξάρτητος, αυτόνομος για πρώτη φορά και επιζητά εντάσεις, έρωτες, περιπέτεια, ώστε να καλύψει τον χαμένο καιρό.
Η Ιωάννα, ταλαντούχα χορεύτρια, εγκαταλείπει την πολλά υποσχόμενη καριέρα της, την δίχως αναστολές έντονη ζωή της, για να δοκιμάσει τους αυστηρούς κανονισμούς του μοναχικού βίου. Αναζητά τη γαλήνη, για να επαναπροσδιορίσει την πορεία της.
Ο γιατρός καλείται στη Μονή όταν η σχεδόν αιωνόβια αδελφή Θέκλα, χρειάζεται τη βοήθειά του, και σαγηνεύεται…
Είναι δυνατόν μια γριά καλόγρια, αφιερωμένη ολόψυχα στην προσευχή και μόνο, να γνωρίζει την ανθρώπινη φύση;
Η Ηγουμένη αναγκάζεται να ακολουθήσει εντολές…
Ο αλαφροΐσκιωτος του νησιού θυμώνει…
Όσο ο χειμώνας δίνει τη θέση του στην άνοιξη, οι άνθρωποι και τα γεγονότα εξελίσσονται.
Η σαγήνη του έρωτα έχει θέση στις πεντακάθαρες αυλές του μοναστηριού;


Βιογραφικό σημείωμα


Γεννήθηκα στη Σαλονίκη….όπως λέει ο συμπολίτης Νιόνιος.
Το 1971 «μεταναστεύσαμε» οικογενειακώς στην Αθήνα. Εργάστηκα για αρκετά χρόνια σε διάφορες εταιρείες του ιδιωτικού τομέα, ενώ παράλληλα δημιούργησα τη δική μου οικογένεια, που αποτελεί το «ασφαλές λιμάνι» μου.
Από μικρή ταξίδευα στον κόσμο των βιβλίων ως αναγνώστης, μέχρι τώρα που, σε αναμονή μιας «σύνταξης» που διαρκώς απομακρύνεται, ρισκάρω ένα ακόμα ταξίδι στις σελίδες, αλλά από διαφορετική σκοπιά. Παρέδωσα το σωσίβιο του αναγνώστη, μάζεψα κάποια από τα καταχωνιασμένα στα συρτάρια, χειρόγραφά μου, και με περισσό «θράσος», τολμώ να μοιραστώ μαζί σας αυτή την περιπλάνηση.


«Λούσιfair Η βασίλισσα της Κυψέλης»
Βιβλίο

Συγγραφέας: Γιάννης Φιλιππίδης/ Κατηγορία: μυθιστόρημα/  Εκδόσεις: Άνεμος Εκδοτική/ ISBN: 978-960-9585-16-3/ σελ.: 312/ σχήμα: 12x22 cm/ τιμή: 13,22€  με ΦΠΑ (-10%): 11,90€ με ΦΠΑ


Τα χρόνια της κρίσης βρίσκουν την ανυπόταχτη Λουκία, από μαμά β.π. πίσω στην αστική ζώνη, σ’ ένα από τα πιο καλοφωτισμένα σημεία της Κυψέλης.
Τι κάνει εκεί; Φωτίζει η ίδια σε θέση μάχης με την επιμονή και την αντοχή, που ’χει αυταπόδεικτες σαν αρχές, η επαγγελματική παρουσία της εκεί. Ήμαρτον, Κύριε, η δύσκολη εποχή, τη βρίσκει στα πάνω της. Τώρα ήτανε να γίνει κι αυτό; Επαναφέρουν κι ενέργεια 25χρονης μια πετυχημένη βλεφαροπλαστική και κάτι-μερικές ενέσεις μπότοξ σε μια κυρία, που ’χει τσαλαπατήσει μόλις την πέμπτη της δεκαετία; Πλάι της, η μπουρδελίστ μάμα Σόφη και η Ρωσοπόντια κοπέλα Λαρίσα.
Τρεις γυναίκες –παντού οι γυναίκες, πάντα οι γυναίκες εν αρχή– θα προτάξουν τα καλοστεργιωμένα στήθη τους, την «Περήφανη Ελλάδα», το κατάστημα που θα τις σώσει από το τέλμα της δικής τους κατατονίας, που νισάφι πια δηλαδή, λίγη παραπάνω δράση, παρακαλώ.
Και θα βάλουν όλες τους ένα χεράκι, να σηκώσουν ξανά στα πόδια του τον άντρα του σπιτιού, που ’χει βουλιάξει στα δικά του καταθλιπτικά. Η Λούσιφερ –το χαϊδευτικό της στη γειτονιά– θα ξαναπιάσει η ίδια, αυτή τη φορά εκείνον από το χέρι, να τον ξαναφέρει στη ζωή, όπως έκανε κι αυτός από τη μεριά του, δώδεκα χρόνια πριν.
Κι ο καθένας στη δική του στιγμή, θα βρει από την αρχή τον τρόπο, να δρα, να αντιστέκεται, μαθαίνοντας ξανά τον τρόπο, πώς να χαμογελάει…



Βιογραφικό σημείωμα

Ο Γιάννης Φιλιππίδης  είναι συγγραφέας και υπεύθυνος εκδόσεων της «Άνεμος Εκδοτική». Σπούδασε υποκριτική στη Δραματική Σχολή του Βασίλη Ρίτσου. Κείμενά του έχουν δημοσιευτεί σε περιοδικά κι επώνυμες ιστοσελίδες.

Εργογραφία
Aπό την «Άνεμος εκδοτική» κυκλοφορούν τα βιβλία του:
«Η μυρωδιά σου στα σεντόνια μου» (μυθιστόρημα, 2006).
«Ο εραστής, η μέλισσα κι ένα μικρούλι “αχ”» (μυθιστόρημα, 2008).
«Μα, το ψάρι είναι φρούτο» (οχτώ απρόβλεπτες ιστορίες για ενήλικους αναγνώστες, 2011).
«Κρατάς μυστικό;» (μυθιστόρημα, 2011).
«Ζωή με λες» (παιχνίδια πεζογραφίας,
2011).

Πολυσυμμετοχικά
«Το προσωπικό μου θέατρο σκιών» (ιδιω-
τική έκδοση Black Duck multiplarte, 2011).
«Προσωπογραφίες» (ιδιωτική έκδοση Black Duck multiplarte, 2011).

Ανακαλύψτε ηλεκτρονικά τον συγγραφέα:
http://filippidisyannis.blogspot.gr/
http://www.facebook.com/pages/Γιάννης-Φιλιππίδης/106119902779487?fref=ts




Page 3 of 32
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>