Ημερολογιακό Αρχείο
< May 2024 >
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Αναβίωση της πρώτης παραγωγής του 1984 Ιδέα, Κείμενα, Σκηνοθεσία, Σκηνικά, Φωτισμοί: Γιάν Φαμπρ
Πρωτότυπη μουσική: Βιμ Μέρτενς

Τετάρτη 14 & Πέμπτη 15 Νοεμβρίου, 20.00 μμ.
Αίθουσα Νίκος Σκαλκώτας
Διάρκεια 4 ώρες, 20’ χωρίς διάλειμμα
Με ελληνικούς υπέρτιτλους

Οι θεατές κατά τη διάρκεια της παράστασης μπορούν να βγαίνουν από την αίθουσα και να επιστρέφουν. Το μπαρ θα λειτουργεί καθ’ όλη τη διάρκεια του έργου. Παράσταση για ενήλικες. Δεν συνιστάται για ηλικίες κάτω των 16 ετών.

Ο Γιαν Φαμπρ, ο διάσημος βέλγος εικαστικός, περφόρμερ, σκηνοθέτης, χορογράφος και συγγραφέας επιστρέφει στην Αθήνα, και παρουσιάζει, ενταγμένα στη Σειρά Θέατρο στο Μέγαρο, δύο έργα: ‘Η Δύναμη της Θεατρικής Τρέλας’ (14,15/11) και ‘Αυτό είναι θέατρο όπως θα ελπίζαμε και όπως θα περιμέναμε να είναι’ (18/11). Η παραγωγή είναι πραγματοποιείται με τη συνεργασία της ιστορικού τέχνης Κατερίνας Κοσκινά.

Ένα απόλυτο θέαμα που φιλοξενεί όλες τις τέχνες, η Δύναμη της Θεατρικής Τρέλας τιμά και αποθεώνει τις παλιές δόξες του θεάτρου, αποκαλύπτει τη σαγήνη του και την υπερβαίνει, διαλύει τις συμβάσεις του και με μια ακραία ένταση προτείνει τη δυναμική ενός καινούργιου, σύγχρονου θεάτρου που δεν εμπιστεύεται την ψευδαίσθηση. Επί σκηνής η ομάδα Troubleyn, επτά γυναίκες και οκτώ άνδρες, εκ των οποίων ένας λυρικός τραγουδιστής.

Η Δύναμη της Θεατρικής Τρέλας είναι ένας εντυπωσιακός συνδυασμός ελέγχου, ερωτισμού και ουμανιστικού στοχασμού, ένα θέαμα ανησυχητικό, σαγηνευτικό και συναρπαστικό με όμορφες, μοναδικές σκηνές.

Στις αρχές της δεκαετίας του 80 ο Γιαν Φαμπρ, πρωτοπόρος και τολμηρός, καταφέρνει να προκαλέσει μια έκρηξη και να ανοίξει έναν τεράστιο κρατήρα στο θέατρο με δυο ιστορικά θεάματα, τη «Δύναμη της Θεατρικής Τρέλας» και το «Αυτό είναι θέατρο όπως ελπίζαμε και όπως θα περιμέναμε να είναι», έργα-κλειδιά στην ιστορία του σύγχρονου θεάτρου και χορού και σημεία αναφοράς της εισβολής του στον κόσμο του θεάτρου με την performance art –πραγματική δράση, σε πραγματικό χρόνο- και της δημιουργίας του μετα-δραματικού θεάτρου.

Ο Γιαν Φαμπρ και η ομάδα του Troubleyn Ensemble, παρουσιάζουν και τα δύο έργα δωρεάν, ως προσφορά συμπαράστασης στην Ελλάδα και δίνουν μια μοναδική ευκαιρία στο κοινό του Μεγάρου Μουσικής να δει από κοντά μια επανάσταση που καθόρισε το μέλλον της θεατρικής εμπειρίας, όπως την βιώνουμε σήμερα. Η τετράωρη παράσταση είναι η ανανεωμένη έκδοση της πρωτότυπης, όπως παρουσιάστηκε τον περασμένο Ιούλιο στο Impulstanz Festival της Βιέννης.

«Η Δύναμη της Θεατρικής Τρέλας» παρουσιάστηκε στην Μπιενάλε της Βενετίας το 1984, όταν ο Φαμπρ ήταν 26 ετών, μια αιφνιδιαστική επιμνημόσυνη δέηση εν εξελίξει, μια εξαιρετική σύνθεση από τα παλιά στοιχεία του θεάτρου και από τις καινούργιες προτάσεις: η προσποίηση, ο στόμφος και οι μανιερισμοί κυριαρχούν, αλλά ταυτόχρονα ακυρώνονται από την αίσθηση της πραγματικότητας πάνω στη σκηνή και ο πραγματικός χρόνος υπονομεύει το ψέμα της μυθοπλασίας. Οι ηθοποιοί φτάνουν στα όριά τους ανάμεσα στα κόκκινα, τα χρυσά και τα βελούδα του θεάτρου και με τη σχεδόν βίαιη έντασή τους προκαλούν μια παταγώδη έκρηξη αποχαιρετισμού σε αυτή την υπέροχη μηχανή ονείρων, που ήταν το παλιό θέατρο.

Ο Φαμπρ επιλέγει τη στιγμή –κλειδί στην ιστορία της θεατρικής ψευδαίσθησης, την εντυπωσιακή δημιουργία του Βάγκνερ, «Το δαχτυλίδι των Νιμπελούνγκεν» και τη συνδυάζει με το παραμύθι του Άντερσεν, «Τα Καινούργια Ρούχα του Βασιλιά». Με τη δήλωση αυτού του υπέροχου ψέματος, την υπέρτατη μασκαράτα, ο Φαμπρ φέρνει στη σκηνή ένα βασίλειο που κάνει τα τελευταία του βήματα, αμέτρητες σκηνές γίνονται οι βιτρίνες του μεγαλείου και της ομορφιάς του ψέματος. Για τον Φαμπρ, ο Βάγκνερ όχι μόνο μεταμορφώνει την όπερα σε υπέρτατο θέαμα, αλλά είναι και ο πρώτος συνθέτης και θεατροποιός, που χαμηλώνει τα φώτα του θεάτρου, απελευθερώνει αυτή τη δημοφιλή διασκέδαση και τη μετατρέπει σε ένα αυτόνομο αισθητικό προϊόν.

Ο Βέλγος πολύ-καλλιτέχνης κάνει με το έργο αυτό την απόλυτη δήλωσή του και συνοδεύει τη ζωντανή δράση της σκηνής με έναν καταιγισμό προβολής εικόνων από τη σχολή των μανιεριστών και με μουσικά αποσπάσματα από τον Βάγκνερ, το Ρίχαρντ Στράους, τον Ότμαρ Σεκ, τον Μπιζέ και τη μινιμαλιστική μουσική του συμπατριώτη του, Βιμ Μέρτενς.

Αυτή η γιορτή-μνημόσυνο για το θέατρο όπως το ξέραμε, παραπέμπει στο βελούδο, τις κατακόκκινες πολυθρόνες, τις χρυσοποίκιλτες διακοσμήσεις, το απαλό μουρμούρισμα από τα θεωρεία, τον ήχο από τα ποτήρια της σαμπάνιας στις εντυπωσιακές αίθουσες χορού, τη λατρεία των ηθοποιών-ειδώλων, την υπερβολή των Μπαρόκ θεατρικών σκηνών, την εγκατάλειψη της καλής κοινωνίας στις ψευδαισθησιακές περισπάσεις. Η σορός του θεάτρου κείτεται στη σκηνή που δημιουργεί ο Γιαν Φαμπρ για να την αποχαιρετήσει με μια ωδή που επαινεί τον νεκρό ενώ ταυτόχρονα τον εναποθέτει για πάντα στο κοιμητήριό του.

Σε μια από τις πιο εντυπωσιακές και συμβολικές σκηνές της Τρέλας, οι ηθοποιοί σε ένα στάσιμο τζόγκιν, προφέρουν εναλλάξ ονόματα συγγραφέων και ηθοποιών του θεάτρου καθώς και σημαντικά γεγονότα από την ιστορία του, από τον Σέξπηρ μέχρι τους θεατράνθρωπους της δεκαετίας του 70 και στο τέλος, ιδρωμένοι και εξουθενωμένοι, σωριάζονται στη σκηνή. «Μια τέτοια βαριά παράδοση», έγραψε το 1986 ο κριτικός των New York Times, Τζον Ρόκγουελ, «αναπόφευκτα προκαλεί την ανατροπή της».

Με την παράσταση αυτή ο Γιαν Φαμπρ (γ.1958) απέκτησε το διαβατήριο που τον οδήγησε από την γενέτειρά του Αμβέρσα στη διεθνή αναγνώριση και στη συνάντηση με άλλους πρωτοπόρους θεατράνθρωπους στην Ευρώπη και την Αμερική, (Πίνα Μπάους, Λόρι Άντερσον, Πίτερ Μπρουκ, Μπομπ Ουίλσον) που εκείνη την εποχή συνειδητοποιούσαν το ξεθώριασμα του παλιού θεάτρου και τις συνθήκες μιας νέας εποχής που ευνοούσε τη «συνενοχή» των τεχνών σε σύνθετα θεάματα.

Ο Γιαν Φαμπρ, εικαστικός, θεατρικός συγγραφέας, σκηνοθέτης θεάτρου, χορογράφος και σχεδιαστής, είναι μια σύνθετη προσωπικότητα με ουσιαστικούς και βαθείς δεσμούς με την περιθωριακή και την εναλλακτική κουλτούρα, αλλά και με τους κανόνες των τεχνών. Γεννημένος στην Αμβέρσα, πόλη πειραματισμών και καινοτομιών, άντλησε τις εμπνεύσεις του από πολλές και ποικίλες εμπειρίες και τη δημιουργική του δύναμη από την ομορφιά, φανερή και κρυμμένη, αποδεκτή ή δυσδιάκριτη. Μιλάει ανοιχτά για το θαυμασμό του για τους γκάνγκστερ και την ευφυΐα τους εναντίον του συστήματος, με την ίδια άνεση που μιλάει για την αδιανόητη δύναμη του ωραίου και για το ανθρώπινο σώμα ως αντικείμενο έρευνας ή για το Κέντο, την ιαπωνική παραδοσιακή ξιφομαχία, που κάνει από 17 ετών και τον βοηθάει στη διανοητική και τη φυσική του ισορροπία.

Παγκόσμια φιγούρα της πρωτοποριακής τέχνης, ο Φαμπρ έχει ιδιαίτερη σχέση με την Ελλάδα και συχνή παρουσία με εκθέσεις και δρώμενα.

Οι τιμές των εισιτηρίων είναι 16 €, 25 €
Ειδικές τιμές: € 6(φοιτητές, νέοι, άνεργοι, ΑΜΕΑ) – 10(65+, πολύτεκνοι)

 

 

ENZZO DE CUBA, Αγίας Παρασκευής 70, Περιστέρι, τηλέφωνο : 210 5782610


Η νέα θρυλική, εκθαμβωτική, απαστράπτουσα, ανεξάντλητη, υπερευαίσθητη, αταλαιπώρητη, ακράτητη, οπτικοακουστική εμπειρία του καλοκαιριού συνεχίζεται! Και φιλοξενείται πάλι στο Enzzo De Cuba κάθε Σάββατο βράδυ για να σας κάνει να ξεχάσετε ότι χρειάζεται και να θυμηθείτε αυτά που πρέπει!!!!
Ο Κρατερός Κατσούλης , ο Γεράσιμος Γεννατάς (2 Xo! Revoun?) και οι Ιφιγένεια Αλυσανδράτου, Άντεια Ολυμπίου και Άννα Φιλιππάκη (3 La Luna) υπόσχονται χωρίς φόβο αλλά με πολύ πάθος να σας κάνουν να τραγουδήσετε και να χορέψετε τις μεγαλύτερες ελληνικές και ξένες επιτυχίες πασπαλισμένες με πολύ γέλιο, κέφι, τρέλα. Τζαζ, όπερα, ροκ and ρολ, ντίσκο, καμπαρέ, Bollywood και στιγμές επικαιρότητας χωρίς καμία απολύτως υποχρέωση εκχώρησης εθνικής κυριαρχίας...!!!
Ο μαέστρος Κωνσταντίνος Παγιάτης και η ορχήστρα Parepede έχουν κάνει ότι μπορούν για να τους συμμαζέψουν, αλλά σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες οι 3 La Luna και 2 Xo! Revoun? φαίνονται ανυποχώρητοι στις απόψεις τους και υπογράφουν σύμβαση ολοκληρωτικής διασκέδασης -για τέσσερις  ολόκληρες ώρες!?- την οποία και δεν διαπραγματεύονται.
Οι 3 La Luna και 2 Xo! Revoun? έρχονται για να σας συναρπάσουν διακριτικά, αβάδιστα, αβίαστα και με απόλυτη εχεμύθεια στο χώρο τους, στο Enzzo De Cuba κάθε Σάββατο για όσο αντέξουν!!!

Απολαύστε τους …

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ :
•    ΚΡΑΤΕΡΟΣ ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ – ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΓΕΝNΑΤΑΣ (παίζουν, τραγουδούν, χορεύουν, αυτοϋπονομεύονται)
•    ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ  ΑΛΥΣΑΝΔΡΑΤΟΥ- ΑΝΤΕΙΑ ΟΛΥΜΠΙΟΥ- ΑΝΝΑ ΦΙΛΙΠΠΑΚΗ (παίζουν, τραγουδούν, αντέχουν τους  άνωθι)
•    ΗΧΟΛΗΨΙΑ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ
•    ΦΩΤΑ – ΣΚΗΝΙΚΑ: ΕΥΔΟΚΙΑ ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΥ
•    ΠΙΑΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΓΙΑΤΗΣ
•    ΤΥΜΠΑΝΑ: ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
•    ΚΙΘΑΡΑ: ΓΙΟΥΡΙ ΓΙΑΤΑΚΗΣ  
•    ΜΠΑΣΟ: ΤΑΣΟΣ ΜΠΡΕΝΤΑΝΟΣ  
•    ΣΑΞΟΦΩΝΟ: ΚΩΣΤΑΣ ΣΤΑΪΚΟΣ

ΕΙΣΟΔΟΣ ΜΕ ΠΟΤΟ: 10 ΕΥΡΩ
ΦΑΓΗΤΟ ( ΜΠΟΥΦΕ): 6 ΕΥΡΩ ΑΝΑ ΠΙΑΤΟ
ΤΙΜΗ ΦΙΑΛΗΣ: 95 ΕΥΡΩ

ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ: 23:00

ΔΩΡΕΑΝ PARKING ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥ

ΤΟ ΚΕΝΤΡΙ είναι υπερήφανος χορηγός επικοινωνίας της παράστασης.

 

Θέατρο της Ημέρας, Γεννηματά 20, Αμπελόκηποι (στάση ΜΕΤΡΟ Πανόρμου, έξοδος Χατζηκωνσταντή), τηλ. 210-6929090, 210-6995777, fax: 210-6923470

Με Χριστουγεννιάτικα δρώμενα και παιχνίδια…!
Το Θέατρο της Ημέρας συνεχίζει με πολύ μεγάλη επιτυχία στην Παιδική Σκηνή του, την παράσταση «Μύθοι μέσα στο λαβύρινθο» της Ανδρομάχης Μοντζολή. Αρχαιοελληνικοί μύθοι εισάγονται σαν ερεθίσματα στα παιδιά που τα επεξεργάζονται και μέσα από το θεατρικό παιχνίδι βιώνουν την αντιστοιχία τους στη σύγχρονη πραγματικότητα.
Οι «Μύθοι μέσα στο λαβύρινθο», έγιναν… Χριστουγεννιάτικοι!
Ειδικά διασκευασμένοι και με προσαρμοσμένα για τις γιορτές δρώμενα και θεατρικά παιχνίδια, υποδέχονται τα παιδιά σε μία εορταστική ατμόσφαιρα. Το δέντρο των ευχών, τα κάλαντα, ο παλιός και νέος χρόνος και ο θησαυρός που  κρύβεται βαθιά μέσα στο λαβύρινθο, μας περιμένουν να τα ανακαλύψουμε.
Ταξιδεύοντας με μύθους και ιστορίες από την ελληνική μυθολογία, τα παιδιά συναντούν τους ήρωες και βιώνουν τις  περιπέτειες και τα κατορθώματά τους. Με ερέθισμα του παιχνιδιού τους μύθους, το λαβύρινθο, το κουτί της Πανδώρας, τον Οδυσσέα με τις Σειρήνες, τη Δήμητρα & την Περσεφόνη, τον κύκλο των τεσσάρων εποχών, τους βιώνουν και ανακαλύπτουν τη σημασία τους στη σημερινή  πραγματικότητα.
Μια παράσταση- θεατρικό παιχνίδι όπου τα παιδιά- θεατές συμμετέχουν ενεργά στα δρώμενα.
«Στο λαβύρινθο χαμένα, μυστικά καλά κρυμμένα…»

Υπό την αιγίδα της UNESCO


Ιδέα – Σκηνοθετική επιμέλεια & Κοστούμια: Ανδρομάχη Μοντζολή
Παιδαγωγική επιμέλεια - παιχνίδια: Δέσποινα Μαραγκουδάκη
Επιμέλεια κίνησης: Μαρία Αντωνίου
Σκηνικά : Μαρία Δημητριάδη
Ηθοποιοί-εμψυχωτές-θεατροπαιδαγωγοί: Όλγα Μουργελά, Δήμητρα Νικολοπούλου, Μαρία Αντωνίου

ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ:
Κάθε Κυριακή στις 5:00μ.μ.
Πρωινά για τα σχολεία στο θέατρο ή στο σχολείο
Για παιδιά από 2,5 έως 12 ετών

 

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:
γενική είσοδος: 10 ευρώ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 90 λεπτά


Το θέατρο της Ημέρας και η προσφορά του στην εκπαίδευση & το παιδί

Το Θέατρο της Ημέρας, με την καλλιτεχνική διεύθυνση της Ανδρομάχης Μοντζολή και τη διεύθυνση σπουδών του Λάκη Κουρετζή, συμπληρώνει 20 χρόνια λειτουργίας και συνεχούς προσφοράς στο παιδί και τους ενήλικες που ασχολούνται με αυτό και τη δημιουργική ψυχαγωγία του (εκπαιδευτικοί, καλλιτέχνες, γονείς, κ.α.).
Με κύριο άξονα το θεατρικό παιχνίδι, εφαρμόζει φιλόδοξο πρόγραμμα ψυχαγωγικών και εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.
Για τα παιδιά: παιδική σκηνή όπου τα παιδιά – θεατές συμμετέχουν ενεργά, εργαστήρια θεατρικού παιχνιδιού για παιδιά κι εφήβους («Το εργαστήρι της Παρασκευής») με ομάδες ανά ηλικία, σχεδιασμός και υλοποίηση παιδαγωγικών προγραμμάτων για σχολεία και άλλους φορείς.
Για τους ενήλικες: Το πρώτο και μοναδικό τριετούς φοιτήσεως Εργαστήρι παιδαγωγικής θεάτρου και θεατρικού παιχνιδιού, ετήσια και ταχύρρυθμα σεμινάρια για το θεατρικό παιχνίδι και άλλα σχετικά θέματα, διδακτική υποστήριξη των εκπαιδευτικών, κέντρο έρευνας και μελέτης παιδαγωγικής θεάτρου και θεατρικού παιχνιδιού, επιστημονικά συνέδρια και διημερίδες.

ΤΟ ΚΕΝΤΡΙ είναι υπερήφανος χορηγός επικοινωνίας της παράστασης.

 

Θέατρο Παραμυθίας (Παραμυθίας 27 και Μυκάλης, Κεραμεικός, τηλ.:  210-3457904) - Κάτω Χώρος

Η Εταιρεία «ΘΕΑΣΗ» παρουσιάζει για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων, από την Κυριακή 4 Νοεμβρίου και κάθε Κυριακή μεσημέρι, Δευτέρα και Τρίτη, στον Κάτω Χώρο του θεάτρου Παραμυθίας, το θεατρικό έργο της σύγχρονης Ιρλανδής συγγραφέα Ursula Rani Sarma, «…καθόλου καλά».
Μια ιστορία σκληρή και επώδυνη. Μια ιστορία που μιλάει για τη νοσταλγία της χαμένης για πάντα παιδικής ηλικίας, για το τραύμα της οριστικής απώλειας της αθωότητας. Μια ιστορία που προσπαθεί να παρακολουθήσει τη γραμμή σύνδεσης ανάμεσα στο θύμα και στον θύτη, που προσπαθεί να ανιχνεύσει την πορεία μετάβασης από την άμυνα στην επίθεση.

Λίγα λόγια για το έργο:
Δυο ορφανά αδέρφια, η Κόρα και ο Μίκυ, μεγαλώνουν σ’ ένα χωριό της Ιρλανδίας, απ’ όπου ονειρεύονται να δραπετεύσουν. Έχουν μεγαλώσει σ’ ένα περιβάλλον αδιαφορίας και εγκατάλειψης, με μοναδική αχτίδα στοργής τη θολή ανάμνησή της πρόωρα χαμένης μητέρας τους. Η συστηματική σεξουαλική κακοποίηση της Κόρα από ένα μεσήλικα γιατρό, τον κ. Κλούγκασυ και η αδυναμία της να αντιδράσει αποτελεσματικά φέρνει το έγκλημα ως μόνη διέξοδο από τον καθωσπρεπισμό της τοπικής κοινωνίας. Τα δύο παιδιά σχεδιάζουν την εκδίκηση και τη φυγή τους, ξέροντας ότι μπορούν να βασιστούν μόνο ο ένας στον άλλον. Το σκάνε με κατεύθυνση την πρωτεύουσα, το Δουβλίνο, που συμβολίζει τη δική τους Γη της Επαγγελίας. Μια Γη της Επαγγελίας που, δυστυχώς, αποδεικνύεται ψεύτικη, γεμάτη παγίδες, απογοήτευση και κίνδυνο. Η μεγάλη πόλη απέχει κι αυτή πολύ από τον τόπο των ονείρων τους ή τα όνειρά τους δεν έχουν πουθενά τόπο να σταθούν. Εφηβικές, απελπισμένες, βίαιες συμπεριφορές τούς οδηγούν απ’ το κακό στο χειρότερο. Η Κόρα και ο Μίκυ θα μπλέξουν σε περιπέτειες και θα γνωρίσουν μια ακόμη πιο σκληρή όψη της πραγματικότητας.

Ένα έργο για τη βία και την αδιαφορία των μεγάλων, που γίνεται τυφλή οργή των παιδιών κι όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η συγγραφέας, πρόκειται για μια «φανταστική αναπαράσταση ενός αληθινού εφιάλτη».

Η Ursula Rani Sarma έγραψε το «…καθόλου καλά» («…touched…») πριν αποφοιτήσει από το Πανεπιστήμιο. Το έργο της έτυχε αναγνώρισης από το κοινό και τους κριτικούς στο Φεστιβάλ Fringe του Εδιμβούργου το 1999 και η συγγραφική καριέρα της ιρλανδέζας Sarma -με ινδική καταγωγή- είχε αρχίσει. Μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα έγραψε και ανέβασε δουλειές της όχι μόνο στην Ιρλανδία, αλλά και στο National Theatre του Λονδίνου. Ένα έργο επίκαιρο, με ρεαλιστική γραφή και διάθεση για προβληματισμό σε κοινωνικά θέματα όπως η παιδεραστία και η παιδική παραβατικότητα. 

Μετάφραση: Έλλη Πετράντη
Σκηνοθεσία: Ευθύμης Μπαλαγιάννης
Σκηνικό – Κοστούμια: Αμαλία Θεοδωροπούλου
Μουσική: Στέλιος Δάβαρης
Φωτισμοί: Γιώργος Σπηλιόπουλος
Βοηθός Σκηνοθέτη: Ζαχαρούλα Θεοδοσίου
Artwork: Αργύρης Μιχαήλ
Παραγωγή: Θέαση

ΠΑΙΖΟΥΝ:
Παναγιώτης Καρμάτης, Ελένη Νασοπούλου, Μιχάλης Δελής

ΤΟ ΚΕΝΤΡΙ είναι υπερήφανος χορηγός επικοινωνίας της παράστασης

ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ :
Κυριακή : 13:30
Δευτέρα : 21:00
Τρίτη : 21:00

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ :
Δευτέρα- Τρίτη:     γενική είσοδος: 10 €
Κυριακή μεσημέρι:  γενική είσοδος: 8 €

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 75 λεπτά

 

2ος Χρόνος!

Κάθε Παρασκευή στο ΚΕΟΜΑ BAR. (Διεύθυνση: Καραολή Δημητρίου & Μαγνησίας 100, Βύρωνας)

Μια αισθηματική φαρσοκωμωδία βασισμένη σε στερεότυπα και πεποιθήσεις που κουβαλάμε μέσα μας, από γενιά σε γενιά, καυτηριάζοντας τις διαχωριστικές γραμμές που μπαίνουν ανάμεσα σε δυο ανθρώπους, όταν πραγματική ανάγκη είναι ν’ αγαπήσουμε και ν’ αγαπηθούμε.

Λίγα λόγια για το έργο

Ένας άντρας, μια γυναίκα, και ένα τρελαμένο φάντασμα συνθέτουν το πορτραίτο της παράστασης. Σε όλη την πορεία τους ο άντρας και η γυναίκα προσπαθούν να συναντηθούν και να είναι μαζί! Έχουν ερωτευθεί χωρίς να έχουν δει ο ένας το πρόσωπο του άλλου. Το φάντασμα τους κάνει τη ζωή κόλαση χωρίς να το καταλάβουν και κάνει τα πάντα για να μην αναγνωρίσει ο ένας τον άλλο. Όλα αυτά φυσικά μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου!

Στην παράσταση υπάρχει συμμετοχή του κοινού και στο τέλος της παράστασης, μια πολύ ωραία έκπληξη!

Ώρα έναρξης:9:30μ.μ.
Διάρκεια:1 ώρα και 15 λεπτά
Είσοδος: 10 ευρώ (με ποτό)
Τηλ. κρατήσεων: 2107647800


Κείμενο-σκηνοθεσία-μουσική επιμέλεια: Έφη Μεράβογλου
Παίζουν: Κώστας Τσακανάκης, Έλενα Δίου, Σοφία Τζιράρκα

 
More Articles...